مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:۹۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به صاحبان مشاغل استان و کسب و کار‌های متضرر پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:۹۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به صاحبان مشاغل استان و کسب و کار‌های متضرر پرداخت شده است.

علی آشتاب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۳۰ هزار و ۱۸۲ نفر در قالب ۲۴ هزار و ۱۲۵ پرونده با مبلغ ۲۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های استان معرفی شده اند.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم در دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال، تاکنون مبلغ ۹۰ میلیارد تومان در قالب ۱۰ هزار و ۳۹۸ پرونده به این کسب و کار‌ها پرداخت شده که این روند با همکاری خوب بانک‌های استان تداوم دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت متبوع، ۱۴رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذا‌های آماده، اماکن گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها، مجتمع‌های ورزشی و آموزشگاه‌های رانندگی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب‌های شیوع کرونا هستند.

آشتاب تصریح کرد: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات خسارت کرونا برای مشاغل بیمه شده و واحد‌های دارای کد کارگاهی تا ۱۵شهریور و برای افراد فاقد بیمه و کد تا پایان این ماه تمدید شده است.

۶۰ هزار واحد اقتصادی و تولیدی در لرستان به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده و متضرر شده اند که خسارت واحد‌های اقتصادی و تولیدی استان بر اثر این ویروس یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.