نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پل معلق شیشه‌ای هیر تحول عظیمی در اقتصاد و گردشگری منطقه به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی،نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پل معلق تمام شیشه‌ای هیر گفت: پل هیر در کشور زبانزد خاص و عام شده و بازتاب این پروژه جهانی شده است و در مجلس هم این پروژه بر سر زبان‌ها افتاده که مدیرکل میراث فرهنگی استان برای راه‌اندازی پل هیر سنگ تمام گذاشته و حمایت‌ها و تلاش‌هایش قابل قدردانی است.

او افزود: سرمایه‌گذار پل هیر برای منطقه افتخار بزرگی است و تلاش‌های فرمانداراردبیل و شهردار و شورای شهر هیر و دستگاه قضایی در حمایت از پروژه پل هیر مناسب و مطلوب بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده دسترسی پل هیر در سریع‌ترین زمان ممکن ساماندهی و معارض پروژه و نیز مشکلات و موانع دیگر پروژه برطرف می‌شود و دستگاه‌های مربوطه موظف به تحقق این امر هستند.

موسوی با بیان اینکه پل هیر تحول عظیمی در اقتصاد و گردشگری منطقه به وجود آورده است، تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه‌ای ازسرمایه‌گذار پل هیر برای تکمیل زیرساخت‌ها و فاز‌های بعدی پل هیر به ویژه دوطبقه‌ای کردن پل هیر خواهیم داشت.

حل مشکلات و موانع پل هیر

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سرمایه‌گذار پل هیر ظرفیت بزرگی برای منطقه بوده و تحول عظیمی در منطقه به وجود آورده است و در کنار آن همت و تلاش مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در حمایت همه‌جانبه از راه‌اندازی پل هیر قابل قدردانی است که برای این پروزه سنگ تمام گذاشتند.

او با قدردانی از شهرداری و شورای شهر، بخشداری و فرمانداری و دستگاه قضایی منطقه و نمایندگان سابق و مردم منطقه برای حمایت از راه‌اندازی پروژه افزود: مشکلات و موانع پروژه پل هیر باید برطرف شود و فرماندار اردبیل هر چه زودتر این موانع را برطرف کند تا در سرمایه‌گذار مجموعه انگیزه ایجاد شود.

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر هیر فراهم شد

فرماندار اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: مجموعه پل هیر تحول عظیمی در بخش اقتصادی و گردشگری منطقه به وجود آورده و هیر را به عنوان قطب جدیدگردشگری در کشور تبدیل کرده است که نیازمند توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در منطقه است.

مسعود امامی‌یگانه گفت: رفع موانع پروژه پل هیر از جمله ساماندهی جاده دسترسی و معارض اولویت است و برطرف می‌شود تا دغدغه و نگرانی‌های سرمایه‌گذار مجموعه پل هیر برطرف شود.

او با قدردانی از همت و تلاش سرمایه‌گذار پل هیر، شهرداری و شورای شهر هیر، اداره‌کل میراث فرهنگی و مردم منطقه در راه‌اندازی پل هیر افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت است و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.