معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پل معلق به طول ۷۰۰ متر در روستای جبدرق مشگین شهر احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  فرزاد کیسان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در بازدید از پروژه های سرمایه‌گذاری گردشگری در مشگین‌شهر گفت: در راستای تحقق شعار اردبیل سرزمین پل‌های معلق، پل معلق به طول 700 متر در روستای جبدرق مشگین‌شهر احداث می‌شود.

او افزود: با احداث  بازی‌های کابلی و هیجانی  و نیز پل معلق در روستای جبدرق، مشگین‌شهر به قطب گردشگری در کشور تبدیل شده و زمینه برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در این منطقه مهیا خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: این طرح توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در منطقه‌ای خوش آب و هوا با طبیعتی بکر اجرا شده و زمینه برای توسعه منطقه را فراهم خواهد آورد.

کیسان تصریح کرد: زیرساخت‌هایی که مورد نیاز طرح‌های گردشگری است با حمایت استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان و مسئولان قدم‌های محکمی برای تامین آنها برداشته شده و تلاش می‌کنیم با این اقدامات پروژه‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

او با اشاره به قرارگیری منطقه در ریل توسعه با رونق بخش گردشگری بیان کرد: مسائل و مشکلات بخش گردشگری و سرمایه‌گذاران این حوزه بررسی و برای حل آنها تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.

ایمانعلی ایمانی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر نیز اظهار کرد: با اقدامات انجام شده شهرستان مشگین‌شهر به قطب گردشگری تبدیل شده و این فرصتی هم برای اهالی منطقه و هم گردشگران و مسافران است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.