حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: حامل سلام، مهر و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم استان کردستان هستم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران گفت: ما در درجه اول حامل سلام، مهر و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم کردستان هستیم.

او افزود: در درجه دوم قرار است که از خدمات و تلاش‌های نماینده، ولی فقیه در کردستان حاج آقای شاهرودی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حسب تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار است که حاج آقا پورذهبی به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان معرفی شوند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان منصوب شده و جایگزین حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی شده است.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است که مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در استان کردستان روز پنج شنبه و با حضور مدیران استانی و کشوری در سنندج برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالرضا پورذهبی متولد ۱۳۴۲ در شهر خرمشهر می‌باشد.

او پس از اخذ دیپلم اقتصاد در سال ۱۳۵۹ وارد حوزه‌های علمیه شد و دروس خارج را در محضر آیات عظام گنجی و تبریزی به پایان رسانده و از سال ۱۳۶۶ تبلیغ و فعالیت خود را در استان هرمزگان وسپس سیستان و بلوچستان آغاز کردند و بیش از ۲۰ سال در این مناطق فعالیت تبلیغی و فرهنگی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در سال ۱۳۸۷ وارد دانشگاه سیستان و بلوچستان شده و تا سال ۱۳۹۴ بعنوان نماینده، ولی فقیه در این دانشگاه به تبلیغ و تدریس پرداختند و پس از آن در همین جایگاه در دانشگاه شهید بهشتی تهران به فعالیت خود ادامه دادند

تدریس مستمر در مراکز حوزوی و دانشگاهی از سوابق وی به شمار می‌رود.

او در سال‌های متمادی سفر‌های متعدد کاری و فرهنگی تبلیغی به استان کردستان داشته و به همین دلیل شناخت کاملی از شرایط فرهنگی، دینی و اجتماعی کردستان دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.