"ماموستا سیدمحسن حسینی" به‌عنوان امام جمعه جدید اهل سنت شهرستان کامیاران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مراسم معارفه ماموستا سیدمحسن حسینی که پیشتر امام جمعه موقت سنندج و از قضات دادگاه‌های این شهرستان بود روز یکشنبه در جلسه شورای اداری کامیاران برگزار شد.

در این مراسم  با حکم آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان،ماموستا سید محسن حسینی به عنوان امام جمعه جدید اهل سنت شهرستان کامیاران منصوب شد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در شورای اداری و آیین تکریم و معارفه امام جمعه کامیاران با اشاره به نمونه بودن این شهرستان در وحدت و همدلی گفت: این اتحاد و همدلی با هماهنگی ۲ ائمه جمعه اهل سنت و اهل تشیع و مسوولان روز به روز بیشتر شود.

حجت الاسلام محمد منتظری افزود: بازسازی و حاکمیت دین و احداث حوزه علیمه برادران و خواهران اهل سنت به منظور تربیت روحانیوین مورد نیاز شهرستان است و انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی این نیاز برطرف شود.

در پایان این مراسم "ماموستا سیدمحسن حسینی" رسماً به‌عنوان امام جمعه جدید اهل سنت شهرستان کامیاران معرفی شد؛ پیش از این مرحوم توفیق قربانی اما جمعه اهل سنت کامیاران بود که ۱۳ تیر امسال پس از سال‌ها مبارزه با بیماری دیابت و همچنین ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.