مربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی فینال جام حذفی برابر استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی در آستانه  فینال جام حذفی اظهار کرد: ما در تبریز حضور داریم و  بعداز ظهر امروز با پرواز اختصاصی راهی مشهد می‌شویم تا آماده بازی با استقلال تهران در فینال جام حذفی شویم. تیم ما به طور کامل آماده این بازی است.  

صداقت درباره مصدومان و محرومان تیم فوتبال تراکتور در بازی فینال جام حذفی گفت: به هر حال این بازی خاصی است و خیلی از مربیان و بازیکنان دوست داشتند که در بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه مدرن و زیبای امام رضا (ع)  حضور یابند و خوشحال هستیم که با تیم تراکتور این شانس داریم که فردا در جشن پایانی فوتبال کشورمان شرکت کنیم. ما خیلی زحمت کشیدیم تا به  این مرحله رسیدیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. متاسفانه رضا اسدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

قرارداد الهامی برای فصل بعد تمدید شد

او درباره اینکه ساکت الهامی سرمربی تراکتور جایگاه مطمئنی در این تیم تبریزی ندارد و گزینه‌هایی برای جانشینی او در تبریز مطرح می‌شود، بیان کرد:  الهامی بعد از پایان تعطیلات کرونایی قرارداد خود را با تراکتور برای فصل بعد  تمدید کرد. همچنین ما هفته قبل جلسه‌ای با زنوزی (مالک) و سهرابی مدیرعامل تراکتور برگزار کردیم و فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. تا جایی که شنیدم الهامی فصل بعد هم در تراکتور حضور دارد.  

صداقت درباره اظهارات زنوزی مبنی بر اینکه سعادتمند مدیرعامل استقلال را نمی‌شناسد، گفت: من این اظهارات در فضای مجازی مشاهده کردم، اما صحبت کردن درباره این موضوع در حیطه کاری ام نیست  و مدیران بهتر می‌دانند که چطور با یکدیگر برخورد داشته باشند.  

او درباره اینکه مالکیت باشگاه ماشین سازی تغییر پیدا کرد، گفت: بله من شنیدم که باشگاه ماشین سازی به فرد دیگری واگذار شده است.

مربی تراکتور در پایان گفت: آرزویم این است که فردا یک روز خوب  برای فوتبال کشورمان باشد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار