نماینده مردم میانه در مجلس بر لزوم حل مشکلات پروژه سد شهریار برای رفع کم آبی در شهرستان میانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به مشکلات کم آبی در شهرستان میانه و مشکلات به وجود آمده به تبع کمبود آب گفت: متاسفانه کمبود آب در استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم شده که لازم است مسئولان استانی و محلی برای حل این مشکل، اقدامی عملی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت دهند.

او  ادامه داد: در راستای پیگیری امور آب شهرستان میانه و بررسی میزان پیشرفت پروژه سد شهریار با حضور در محل احداث این سد، از موقعیت پایین دستی و اراضی مخزن سد و نیز راه‌های دسترسی بازدید به عمل آمد تا در سریع‌ترین زمان با اتمام این پروژه مشکلات آبی این شهرستان مرتفع شود.

او  افزود: با توجه به مشکلاتی که در روند احداث سد شهریار وجود دارد، دولت باید مشکلات را تقلیل بخشیده و راهکاری برای حل این مشکلات در نظر بگیرد تا بتوان در زمان مقرر این پروژه افتتاح شود و آبرسانی به مردم میانه صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان تخصیص اولیه برای سال ۹۹ در نظر گرفته شده و جای امیدواری است که که با تخصیص مابقی اعتبارات مورد نیاز، شاهد بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه بزرگ و تاثیرگذار و رونق و آبادانی منطقه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.