رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: ۵۰ هزار گلدان داودی کاخ مروارید تا یک ماه آینده شکوفا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به آخرین وضعیت گل کاری در محوطه کاخ مروارید گفت: تمام عرصه‌های کاخ مروارید تحت پوشش گل‌های داوودی قرار گرفته است و در محوطه این کاخ حدود ۵۰ هزار گلدان داودی در ۷۰۰ واریته کاشته شده و به نظر می‌رسد این گل‌ها تا یک ماه آینده شکوفا شود.

او با اشاره به این که درصدد هستیم در‌های کاخ مروارید را در زمان شکوفا شدن این گل‌ها به روی عموم مردم باز کنیم، افزود: با توجه به این که فضای کاخ مروارید باز است، بازدید مردم از محیط ایجاد شده با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بضاعتی پور در ادامه به بی توجهی سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در سطح شهر دارای تابلو‌های تبلیغاتی هستند به مصوبه شورای فرهنگ عمومی، گفت: طبق مصوبه این شورا بنا بود تا پایان شهریور کلیه تابلو‌های تبلیغاتی زائد مربوط به ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف از ۸ محور شهر جمع آوری شود، ولی متاسفانه همکاری لازم در این خصوص انجام نشده است.

او افزود: شهرداری تمام تابلو‌های زائد خود را از مناطق مشخص شده جمع آوری کرده است، ولی دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها هنوز اقدامی صورت نداده اند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به تعداد تابلو‌هایی که باید از سطح شهر جمع آوری شود، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی از مناطق مختلف شهر باید جمع آوری شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.