تب و تاب بازار مصالح و تورم آن، روز بهره برداری از پارک ملی ایران کوچک را ماه‌ها به تعویق انداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما منظر شهرداری کرج با اشاره به آخرین وضعیت پارک ایران کوچک گفت: ایجاد فضای سبز این پارک به عنوان اقدام پایانی برای بهره برداری از این مجموعه در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما منظر شهرداری کرج افزود: از زمانی که شهرداری اعتبار لازم برای ساخت این طرح را مشخص کرده است برای خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساخت، با تورم ۷۰ درصدی مواجه شده ایم.

بضاعتی پور با اشاره به زمان بهره برداری از این طرح گفت: با پیش بینی‌های انجام شده  بنا بود این پارک تا پایان شهریورماه به بهره برداری برسد، ولی شیوع کرونا و افزایش بی رویه قیمت مصالح و تجهیزات، تکمیل این پارک را با تاخیر مواجه کرده است.

او افزود: ساخت سازه‌ها، فلز کاری، کاشی‌کاری و آجرکاری این مجموعه به اتمام رسیده و عملیات کاهگل دیوار‌های سازه‌ها هم در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پارک اصلاحیه بودجه به شورا ارسال شده و با تصویب آن امیدواریم این پارک آبان ماه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.