گوگل اپلیکیشن قصد اضافه کردن قابلیت ادیت فیلم به نسخه iOS نرم افزار Google Photo را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپلیکیشن Google Photos قرار است در بروزرسانی جدید خود، امکان ویرایش ویدئو را به‌ صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل iOS  ارائه کرده و قابلیت‌های مفیدی را به آن اضافه نماید. این ویژگی‌های جدید شامل توانایی کوتاه کردن کلیپ‌های ویدئویی، افزودن فیلتر، برش و ایجاد تنظیماتی مانند نوردهی و کنتراست می‌شود.

این ویرایشگر جدید، کاملا مشابه نمونه موجود در نرم‌افزار‌های ویرایش عکس عمل می‎کند. به‌ اینصورت که به‌سادگی و با انتخاب گزینه ویرایش روی ویدئوی مدنظر، زبانه‌های متفاوتی جهت ادیت آن برای شما باز خواهد شد. فیلتر‌های متفاوتی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که برخی از آن‌ها دستی و برخی به‌ صورت اتوماتیک و با انتخاب گزینه Auto عمل می‌کنند. این عملگر‌ها به دو بخش لایت‌ منو و رنگ تقسیم می‌شوند. به‌ این‌ ترتیب کاربر در بخش لایت منو قادر به ایجاد تغییرات در زمینه کنتراست، هایلایت و سایه‌ها بوده و در قسمت رنگ‌ها می‌تواند تنظیم شدت اشباع رنگ‌ها را در کنار امکاناتی، چون تنظیم تناژ و رنگ پوست را داشته باشد.

اپلیکیشن جدید گوگل برای ادیت عکس

ویرایشگر قوی‌تر برای Google Photos

طبق گزارشات، منوی برش Google Photos گزینه‌های مختلفی را به کاربر ارائه می‌دهد که هنگام تبدیل ویدئو برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام کارآمد خواهند بود. این قابلیت به شدت کاربردی بوده و به‌ طور حتم نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. همچنین این ویرایشگر جدید علاوه بر تنظیمات از پیش تعیین شده متداول برای سایز عکس‌ها، از گزینه تنظیم دستی سایز و قالب تصاویر به‌شکل دلخواه کاربر پشتیبانی می‌کند.

اگرچه  Google زمان دقیق این بروزرسانی را منتشر نکرده است با این‌حال پیش‌بینی می‌شود که نه تنها ارائه این نسخه اختصاصی iOS، که به احتمال زیاد ارائه نسخه Android آن نیز زیاد دور نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار