بیش از نیم تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی که در استان به کشف رسیده بود ، امحاء شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار  علیرضا مظاهری گفت :  بیش از ۵۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در کمپ ترک اعتیاد لنگر مرکز استان خراسان شمالی امحاء شد.


بیشتر بخوانید 


سردار علیرضا مظاهری  فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : منشأ خیلی از آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر می‌باشد که  اکنون علاوه بر بزرگسالان، در بین کم سن و سالان نیز مشاهده می‌شود.

او  سپس به اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود : در ۵ ماه نخست امسال، حدود ۱ تن ۷۸۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه آن ۶۳ درصد افزایش کشف داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این مدت کشفیات مواد مخدر صنعتی افزایش چشمگیری داشته است به طوری که در سال ۹۹ بیش از ۳۳ کیلو گرم کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ این مقدار حدود ۹ کیلوگرم که این زنگ خطری برای مسئولان و خانواد‌ها است تا بیش از گذشته بر این موضوع اهتمام داشته باشند.

سردار مظاهری افزود : با تلاش همکارانم در سطح استان از ابتدای امسال بیش از ۱۱۴۸ نفر دستگیر که در این رابطه ۹ باند حمل و فروش مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم شده و در این راستا نیز بیش از ۶۹ دستگاه انواع وسائط نقلیه توقیف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.