نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق دوباره زندگی مردم ساحل نشین، نگاه‌ها به موضوع ملوانی و ته لنجی باید تغییر یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع دهیاران بخش مرکزی گناوه با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد: در نشست با وزیر کشور، ابعاد مختلف موضوعات مربوط به کالای ملوانی را بررسی کردیم و وزیر هم همراهی خود را با دیدگاه‌های مطرح شده اعلام کرد.

او افزود: مقرر شد تا در جلسه‌ای که روز‌های آینده با محوریت وزیر کشور و با حضور تمامی مسئولان مرتبط و تصمیم گیر در موضوع ته لنجی و کالای ملوانی در سطح ملی تشکیل می‌شود؛ همین موارد را طرح کنیم و ان‌شاءالله تصمیماتی مبتنی بر واقعیات و شرایط زمان و مکان اتخاذ شود، تا زندگی ساحل نشینان دوباره رونق یابد.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بار‌ها تاکید کرده‌ام اگر مساله پیشگیری از قاچاق است، ضمن شفافیت دستورالعمل‌ها و جامعیت آن، باید برنامه ریزی برای ایجاد شرایط مناسب صورت پذیرد و بعد اقدامات مقتضی به مرحله اجرا در آید، زیرا بدون ایجاد زیرساخت نمی‌شود زندگی و معیشت و راه ارتزاق بخش قابل توجهی از ساحل نشینان را تعطیل کرد.

جمیری عنوان کرد: اینکه زندگی مردم با یک بخشنامه دستخوش تغییرات عمده، و در واقع تعطیل شود شیوه نادرستی است که باید مجریان و تصمیم گیران در مورد این شیوه‌ها تجدید نظر کنند.

در پایان نشست که با حضور فرماندار، بخشداران و روئسای شورا‌های روستا‌های شهرستان گناوه برگزار شد، گزارش بررسی مشکلات روستا‌های شهرستان گناوه تهیه شده از سوی کارگروه‌های تخصصی دفتر نماینده مردم، به فرماندار ارائه شد که در آن ضمن بررسی فرصت‌ها و مزیت‌های هر روستا، چالش‌ها و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شد برای جمع بندی و نهایی شدن راهکار‌ها و اولویت گذاری اقدامات و پیگیری‌ها در جلسات آتی، مبنای کار و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
فقط برای صاحبان کالا سود کلان داشته، چون همه جنس چند برابر می فروشند و هم بیشتر از مصوب کالا وارد می کنند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ته لنجی صاحبان لنج ها ها سرمایه دار کرده ایا به این موضوع هم توجه میشه؟