دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به زودی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) راه اندازی می‌شود.

راه اندازی دستگاه نوروآندوسکوپ در مجتمع بیمارستانی امام رضابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب که در تشخیص و درمان حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد روشی کم تهاجمی نسبت به روش باز جراحی مغز و اعصاب است که از مزایای زیادی برخوردار است.

او گفت : از جمله این مزایا این است که بیمار درد کمتری بعد از عمل را احساس می‌کند و زودتر می‌تواند از بیمارستان ترخیص شود.

شیرزادیان افزود : جراحی کم تهاجمی مغز برای درمان شرایطی مانند آنوریسم، تومور‌های مغزی، هیدروسفالی و تومور‌های هیپوفیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او افزود : اقدامات لازم جهت تهیه این دستگاه با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه به ثمر نشسته و یکی از الزامات تائید گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه در ارزشیابی هیات برد وزارت بهدشت است.

شیرزادیان گفت : دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به ارز آزاد با هزینه‌ای نزدیک به سه میلیارد تومان تأمین و ظرف هفته‌ی جاری به بیمارستان امام رضا (ع) تحویل داده خواهد شد تا در حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد بهره برداری قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.