مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پایان مدت قراردادم مانند یک سرباز در خدمت پرسپولیس هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تا پایان مهلت آن، مثل یک سرباز در خدمت سرخپوشان خواهم بود.

او ادامه داد: در حال حاضر باشگاه مشکلات مالی دارد. ان شاالله در آینده بدهی‌های پرسپولیس پرداخت شده و مشکل بازیکنان حل شود.

مدافع سرخپوشان درباره آمادگی این تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است و همه توانایی‌های ما را دیده اند. ما فقط به موفقیت در این رقابت‌ها فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و در همه کشور‌ها هوادار دارد. مطمئن هستم در قطر هم هوادارانی برای حمایت از تیم ما حضور دارند.

برای پیروزی در دربی تلاش کردیم

کنعانی زادگان درباره آخرین شهرآورد پایتخت گفت: این بازی تمام شده است. ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در آن بازی کردیم. در ضربات پنالتی شانس پیروزی هر تیمی برابر است.

بازیکن پرسپولیس درباره عملکرد اوساگونا در این تیم اظهار کرد: من خودم یک بازیکن هستم و نمی‌توانم راجع به بازیکنان دیگر اظهار نظر کنم و مربی باید درباره عملکرد بازیکنان صحبت کند.

کنعانی زادگان در رابطه با بوژیدار رادوشوویچ گفت: تمامی بازیکنان پرسپولیس بسیار با کیفیت هستند. رادوشوویچ یکی از متعصب‌ترین بازیکنان تیم بوده و در بسیاری از بازی‌ها عملکرد درخشانی داشته است. وقتی یک تیم گل می‌خورد تمام بازیکنان آن تیم مقصر هستند.

کنعانی زادگان: تا پایان قراردم در خدمت پرسپولیس هستم

بازیکن سرخپوشان درباره خرید احتمالی ۲ مدافع جدید این تیم اظهار کرد: همیشه دوست دارم تیم پرسپولیس که بزرگترین تیم آسیا و ایران است، به موفقیت برسد. ان شاالله هر بازیکنی به این تیم می‌آید بتواند با عملکرد خود دل هواداران را شاد کند.

کنعانی زادگان درباره ترسیدن تعدادی از بازیکنان در هنگام زدن ضربات پنالتی در شهرآورد پایتخت بیان کرد: بازیکنان در آن بازی ۱۲۰ دقیقه بازی کردند و خیلی خسته شده بودند. هیچ بازیکنی ترسی از زدن ضربه پنالتی در آن بازی نداشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
هر دم بیل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
به تیم سوم پایتخت میگه بزرگترین تیم آسیا...
ایشون یا معنی کلمه بزرگی رو نمیدنه یا نمیدونه آسیا به کجا میگن...خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
حق با ایشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
فعلآ که ما فرمانروای فوتبال ایران هستیم ششتقلالی
آخرین اخبار