فراخوان سی و دومین جشنواره تئاتر استان به دلیل مشکلات پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا اصلاحیه خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو انتشار فراخوان سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استان در فروردین ماه ۱۳۹۹ و نظر به مشکلات پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و تأثیرات اساسی آن بر روند فعالیت‌های اجتماعی از جمله تولید و اجرای آثار نمایشی در استان و نظر به اعلام اداره کل هنر‌های نمایشی، دبیرخانه جشنواره تئاتر استان موارد زیر را به استحضار هنرمندان گرامی می‌رساند:


بیشتر بخوانید


۱- جشنواره تئاتر استانی به عنوان مهم‌ترین رویداد هنر‌های نمایشی استان همواره مورد تأکید اداره کل هنر‌های نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنر‌های نمایشی استان می‌باشد.

۲- با توجه به اصل صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبان هنر نمایش، ستاد برگزاری جشنواره ملزم خواهد بود تا تمام بیش بینی‌ها و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در تمامی بخش‌ها و مراحل برگزاری جشنواره را مد نظر قرار دهد.

۳- نظر به مناسب نبودن شرایط فعلی جهت اجرای عمومی، نمایش‌های حاضر در جشنواره می‌توانند اجرای عمومی آثار خود را در اولین فرصت مناسب پس از برگزاری جشنواره انجام دهند. (بدیهی است تعهدات لازم در این خصوص از کارگردان اثر دریافت خواهد شد.)

۴- ستاد برگزاری جشنواره در نظر دارد جهت برگزاری جشنواره و در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر مخاطبان هنر‌های نمایشی از آثار حاضر در این جشنواره، استفاده‌های لازم از امکانات و ظرفیت فضای مجازی را به عمل آورد.

۵- دبیرخانه جشنواره به گروه‌های راه یافته به جشنواره بر اساس شرایط گروه، تا سقف ۴۰ میلیون ریال معادل ۴ میلیون تومان کمک هزینه پرداخت خواهد نمود.

او افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده و لزوم برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری جشنواره، بدینوسیله از تمامی کارگردان‌هایی که قصد شرکت در سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استان را دارند خواهشمند است مدارک و درخواست خود را تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرکرد، تقاطع بلوار آیت ا... کاشانی و بلوار فارابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان، ارسال نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار