حوادث امروز یکشنبه ۹ شهریور ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۹ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

خودرو پژو پارس در اهواز طعمه حریق شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتشش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه امروز، حادثه آتش گرفتن خودروی پژو پارس از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان خود را به منطقه کیان آباد خیابان ۱۷ غربی رساندند.

او با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه با به کارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله‌های حریق خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، افزود: این حادثه مصدوم نداشت و علت حریق تاز سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

آتش به جان منزل مسکونی در منطقه پردیس افتاد

قنبری بیان داشت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵سازمان، زنگ ایستگاه ۷۱ را به صدا در آمد و نیرو‌های عملیاتی این ایستگاه به محل حادثه در منطقه پردیس خیابان ژاله اعزام شدند و به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های حریق منزل مسکونی مواجه شدند و پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز ساختمان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی، شعله‌های حریق را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان تصریح کرد: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.