نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور انصافاً خوش می‌درخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پلیس در نظام جمهوری اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری خدمت می‌کند و باید به خود ببالد اظهار داشت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور انصافاً خوش می‌درخشد.

او ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسن (ع) قانونمندی را یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس عنوان کرد و افزود: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باور‌های دینی است.


بیشتر بخوانید


نکونام بر ضرورت ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی کارکنان انتظامی تأکید و اضافه کرد: مأموران پلیس به سبب ارتباط مستقیم و مستمر با مردم همواره باید ارزش‌های اخلاقی و معنویات را مد نظر داشته باشند.

او، بصیرت دینی و امر به معروف را دو ویژگی برجسته پلیس برشمرد و ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

نکونام گفت: خداوند برای بشریت یک راهنمای کامل به نام قرآن فرستاده است و توجه و عمل به قرآن به عنوان یک کتاب همه جانبه نگر همیشه راه گشای بشر بوده و برای شما به عنوان مجریان قانون باید یک اصل مهم باشد.

او از زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در برقراری امنیت کشور تقدیر و قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور واقعا خوش می‌درخشد.

نکونام اضافه کرد: شما به عنوان حافظان امنیت در جامعه از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار هستید و باید این جایگاه را حفظ کنید و نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنیت فداکاری و جانفشانی‌های بسیار کرده است که شهدای این عرصه مبین این فداکاری‌ها و جانفشانی هاست.

او با تقدیر از فعالیت، تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی ادامه داد: خدمت و برقراری امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران عبادت است.

نکونام با بیان اینکه خدمت به مردم باید رنگ و بو خدائی داشته باشد گفت: بالندگی پلیس بر دو چیز است، اول خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران و دوم سرباز ولایت بودن است.

او در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان ناجا افزود: اینکه پلیس در نظام جمهوری اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری خدمت می‌کند باید به خود ببالد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار