دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر، دشتستان و تنگستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و پنج شهرستان دیگر در وضعیت هشدار هستند.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

او بابیان اینکه اکنون ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ بیمار از بستری‌های بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۷ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین ادامه داد: پنج نفر جمعه در استان فوت کرده‌اند که آزمایش کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. یکی از فوتی‌ها نوزاد دختر ۶ روزه بوده است و چهار نفر دیگر در رده سنی ۷۱ تا ۸۹ سال بودند.


بیشتر بخوانید

مردان بوشهری بیش از زنان به کرونا مبتلا شده‌اند


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعد‌اد ۱۹ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او گفت: از میان ۱۰ شهرستان استان بوشهر، شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر، دشتستان و تنگستان در وضعیت قرمز قرار دارند و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت هشدار هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.