فرماندار کرمانشاه گفت : ۶۰۰ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

آمادگی ۶۰۰ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه امانت‌دار آرای صاحبان رأی (کاندیداها) و رأی‌دهندگان خواهیم بود، گفت : ۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده‌است.

او گفت : مرحله دوم انتخابات، روز جمعه ۲۱ شهریور ماه به مدت ۱۰ ساعت، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر برگزار خواهد شد.

رنجبر افزود: تمام تلاش ما در ستاد انتخابات شهرستان، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است و مردم هر فردی را از بین دو نامزد انتخاب کنند برای ما محترم است و قطعاً با تمام توان پاسدار رای آن‌ها خواهیم بود.

او گفت: مردم نباید به شایعاتی که در برخی کانال‌های خبری در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه کنند. هیچ فرد یا کانال خبری نباید در اذهان مردم در خصوص نتیجه انتخابات قبل از اعلام رسمی تشویش ایجاد کند و قطعاً به محض اتمام مرحله شمارش و تنظیم صورت‌جلسه، تطبیق و تجمیع آراء با هیئت نظارت نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

رنجبر افزود: ما در ستاد انتخابات به‌هیچ‌وجه تا اعلام نظر هیات نظارت وظیفه اعلام رای کاندیدا‌ها را نداریم و به محض اعلام نظر هیات نظارت به صورت رسمی نتیجه را به حضور مردم اعلام می‌کنیم.

رنجبر ادامه داد: در شعب اخذ رأی دستورالعمل های بهداشتی رعایت خواهد شد و جای نگرانی از این حیث نیست.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.