دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زیرسایه شیوع بیماری کرونا به شکلی متفاوت‌تر از دور نخست در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خبری از تعویق انتخابات نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به موضوع احتمال تعویق دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : براساس تصمیم وزارت کشور تاکنون برگزاری این دوره از انتخابات در ۲۱ شهریور ماه قطعی است و تصمیمی برای به تعویق انداختن آن به دلیل بیماری کرونا گرفته نشده است.

او گفت : با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس حوزه‌های انتخابیه محدود است و شور و نشاط کمتری نسبت به دور نخست دارد به نظر می‌رسد برگزاری آن از نظر شیوع بیماری کرونا چندان مشکل ساز نباشد.

الهی تبار با بیان اینکه بیماری کرونا کماکان با ما خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد بیماری کرونا خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز همچنان در جامعه شیوع داشته باشد، برگزاری دور دوم انتخاب مجلس می‌تواند تمرین خوبی برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باشد.

الهی تبار در رابطه با فرآیند برگزاری انتخابات در این دوره ادامه داد: این دور از انتخابات به صورت کاملا الکترونیکی برگزار خواهد شد.

او افزود: در دور نخست انتخابات ۲۴ فرآیند از ۲۶ فرآیند آن به صورت الکترونیکی به شکل مطلوبی برگزار شد؛ ما در این دوره کمترین تخلف را داشتیم و حتی یک رای تکراری نیز به صندوق ریخته نشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام فرآیند‌های انتخابات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.