فرماندار شهرستان هرسین گفت : مرکز تخصصی تربیت مربی غرب کشور و دپارتمان کشاورزی در راستای توسعه فرهنگ کار و تربیت نیروی کار ماهر در شهرستان هرسین ایجاد شده است .

توسعه ۲۰ میلیارد ریالی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هرسینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : مرکز تخصصی تربیت مربی غرب کشور و دپارتمان کشاورزی در راستای توسعه فرهنگ کار و تربیت نیروی کار ماهر در شهرستان هرسین ایجاد شده است و شامل ۸ کارگاه و محیط آموزشی پرورش ماهی، پرورش مرغ بومی، پرورش مرغ گوشتی، پرورش زنبور عسل، پرورش گیاهان دارویی، فرآوری گیاهان دارویی (روغن گیری، عصاره گیری و..) زراعتکار و پرورش زعفران است.

او از جوانان دعوت کرد با حضور در کلاس‌های رایگان و آموزشی فنی و حرفه‌ای ضمن مهارت آموزی آینده‌ای با یک شغل حرفه‌ای دلخواه و مورد نیاز جامعه را برای خود رقم بزنند.

شاه آبادی افزود: با توجه به نیاز جدی شهرستان هرسین و توسعه واحد‌های گلخانه‌ای ایجاد گلخانه آموزشی هیدروپونیک در شهرستان هرسین بسیار ضروری است و در این راستا با اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال این امر مهم تحقق یافت.

 سعید حسین خانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هرسین گفت: این دپارتمان در غرب کشور بی نظیر بوده و به همین دلیل بعنوان مرکز تخصصی تربیت مربی در غرب کشور معرفی شده است.

 حسین خانی گفت: در این دپارتمان تلاش شده است تمام کارگاه‌های آموزشی بصورت صد در صد عملی باشد تا مهارت آموزان تمامی مراحل کار و آموزش را بصورت ملموس درک کنند.

حسین خانی ادامه داد: با پیگیری‌های فرماندار و به منظور احداث گلخانه آموزشی هیدروپونیک در این دپارتمان اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اختصاص یافت و این گلخانه در حال حاضر توسط پیمانکار در دست ساخت است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هرسین افزود: طی دو سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال جهت تجهیز و توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان هرسین از طرف دولت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.