رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت ۳ بیمار دیگر در استان آمار قربانیان کرونا ویروس به ۸۵۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۸۵۰ نفر افزایش پیدا کرد.

آقازاده با بیان اینکه در آی سی یو ۹۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ بستری شده اند که از این تعداد ۲۳ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، افزود: احتمال حمله دوباره کووید ۱۹ وجود دارد به همین دلیل بزودی قرار است بیمارستان‌های جدیدی وارد چرخه درمان استان شود.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه، طی دو هفته متوالی تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۲۰ ثابت مانده بود که با فوت یکی دیگر از مبتلایان به کووید ۱۹ این آمار دوباره روند صعودی گرفت، اضافه کرد: در سه روز گذشته آمار قربانیان کرونا در مهاباد تغییری نکرده است و ۱۲۱ نفر باقی مانده است.

او تصریح کرد: برای مبارزه با بیماری کرونا ‏باید ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی از حضور در اجتماعات چند نفری ‏به شدت پرهیز کرد. ‏

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.