جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی گفت: آمار قربانیان کرونا در مهاباد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ نفر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ایرج محبی جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه، طی دو هفته گذشته تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۲۰ ثابت مانده بود که دیروز با فوت یکی دیگر از مبتلایان به کووید ۱۹ این آمار دوباره روند صعودی گرفت، اظهار کرد: در طول ۲۴ساعت گذشته آمار جانباختگان کرونا در مهاباد تغییری نکرده است و روی ۱۲۱ نفر باقی مانده است.

محبی با بیان اینکه ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده اند که از این تعداد ۲۵ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، افزود: در شبانه روز گذشته ۳ نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که با احتساب این فوتی‌ها شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۸۴۵ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی به مناسبت آغاز ماه محرم ضمن عرض تسلیت به عزاداران و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم با توجه به انتشار ویروس کرونا و وضعیت کنونی جامعه لازم و ضروریست.

محبی اضافه کرد: این ایام سوگواری باید به گونه‌ای برگزار شود که سبب ابتلای افراد به این بیماری خطرناک نشود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.