فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از جدیت پلیس در برقراری نظم و امنیت ایام ماه محرم خبر داد و گفت: برای برقراری نظم و امنیت به همدلی و همکاری همه نهاد‌ها نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان یکی از نکات مهم در این ماه را تامین نظم و امنیت سوگواران و هیات‌های مذهبی و عزاداری عنوان کرد و گفت: تمام ادارات و سازمان‌ها باید در خصوص امنیت روز‌های تاسوعا و عاشورا با پلیس همکاری کنند زیرا همدلی و همکاری همه نهاد‌ها و سازمان‌ها برای امنیت پایدار نیاز است.

او با اشاره به اینکه در این رابطه دستورالعمل‌هایی نیز تهیه و به نهاد‌های مرتبط ارسال شده است، افزود: خوشبختانه همکاری هیات‌های مذهبی شهرستان کرمان با ناجا بسیار خوب بوده و به دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا نیز توجه می‌شود.

سرهنگ فداء با بیان اینکه پلیس کرمان، پوشش مناسب انتظامی هیات‌های عزاداری را در دستور کار دارد، تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان ادارات و دستگاه‌های ذیربط این است ، همانطور که تا کنون با پلیس در تمام زمینه‌ها همکاری و تعامل داشتند از این پس نیز به  آموزش‌ها و نکاتی که از سوی پلیس صادر می‌شود، توجه لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه پلیس با تمام ظرفیت و امکانات در برابر تهدیدات آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این نظام درصدند که با توجه به شرایط پیش آمده کنونی با هدف قرار دادن اعتقادات مردم ضربه مهلکی به اسلام و نظام وارد کنند.

سرهنگ فداء با تاکید بر اینکه رفتار عزاداران و محل‌های مشخص شده برای عزاداری نباید باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شود، افزود: اگر چه همه دوستدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت هستند، ولی رعایت حال مردم باید همیشه و در همه جا مورد توجه همگان قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه ادامه داد: پلیس کرمان همواره خدمتگزار مردم بوده و ضمن همراهی و حضور پررنگ در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام آماده ارائه خدمات انتظامی به عزاداران است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار