عملیات ساخت بیمارستان بخش بزمان ایرانشهر با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان آغاز شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در راستای ایجاد دسترسی عادلانه شهروندان مناطق مختلف زیرپوشش این دانشگاه با اولویت مناطق پرجمعیت و کمتربرخوردار بیمارستان محلی بزمان به عنوان یک مرکز جامع، خدمات درمانی شامل اورژانس شبانه روزی، آزمایشگاه، رادیولوژی، بستری موقت ۲۴ساعته، اتاق احیا و درمان تخصصی بصورت سرپایی به مراجعان و بیماران ارائه می دهد.

دکتر مهران امینی‌فرد افزود: مجموع زیربنای این بیمارستان یکهزار و ۸۰۰ مترمربع است که فاز نخست آن شامل اسکلت و سفت کاری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه در مدت ۶ ماه اجرا می شود.

او ادامه داد: علاوه بر بزمان در پیشین و قصرقند نیز بزودی عملیات ساخت بیمارستان مشابه همین طرح دربازه زمانی تعیین شده اجرا خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: همچنین سه بیمارستان دیگر در آشار، اسپکه و زرآباد در ماه آینده کلنگ زنی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار