ماندانا زنگنه گفت: با توجه به اهمیت ۲ بخش فرهنگ و ورزش باید سایر مبالغ باقی مانده از بخش اعتبارات تبصره ۱۹ سال گذشته استان به این بخش‌ها اختصاص یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: براساس این تبصره برای اجرایی کردن ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، دستگاه های اجرایی مکلفند از محل منابع بودجه کل کشور و دارایی های خود تمهیدات لازم برای اجرای طرح های جدید، تکمیل طرح های نیمه تمام و یا طرح های آماده بهره برداری از طریق امضای قرارداد واگذاری با مشارکت بخش های خصوصی، تعاونی، شهرداری ها و دهیاری ها با الویت بخش های خصوصی و تعاونی ها فراهم کنند.

او افزود: با توجه به ظرفیت های بالقوه استان در بخش های فرهنگ و هنر، ورزش و میرات فرهنگی و گردشگری باید باقی مانده اعتبارات استان از طریق دستگاه های مرتبط جذب و در این حوزه ها هزینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هزینه کردن در حوزه فرهنگ و ورزش استان با توجه به ظرفیت های موجود، سرمایه گذاری محسوب می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار