مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هیرمند با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان  از تلاش های مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان برای ارتقای فرهنگ مهارت آموزی اعم از بخش های دولتی و خصوصی تقدیر کرد.

احمدعلی موهبتی اظهار داشت: مهارت آموزی موثرترین گام در اشتغال بشمار می رود.

او  افزود: اگر فرهنگ مهارت آموزی در سیستان و بلوچستان بالا برود هیچ جوانی بیکار نخواهد بود و در همین راستا مجموعه آموزش فنی و حرفه ای باید برای توانمندسازی مهارتی این قشر از جامعه گام های اساسی بردارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای هیرمند با توجه به نیاز منطقه در بخش خواهران و برادران مجوز دریافت کرده و با سه مربی زن و مرد در حال ارائه آموزش است.

خداداد اولیایی گفت: این مجتمع آموزشی با مساحتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ متر و اعتبار عمرانی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده است.

او  افزود: همچنین ۴۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات این مجتمع آموزشی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این مرکز در رشته های اتومکانیک، تاسیسات، برق، صنایع پوشاک و فناوری اطلاعات کارآموز می پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.