فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۱۷ فقره سرقت اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.

سارق حرفه‌ای به ۱۷ فقره سرقت اماکن عمومی اعتراف کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمودخدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت معابر در سطح شهرستان زرند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۱ با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگرد‌های پلیسی سارق را در یک اقدام غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای بود در بازجویی‌های تخصصی مأموران انتظامی پس از مواجهه با شواهد موجودبه ۱۷ فقره سرقت معابراعتراف کرد.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: در این رابطه دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و از منازل آنان اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را به شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار