صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین ۴ طرح عمرانی و کشاورزی در فهرج به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و کشاورزی در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور مصطفی آیت الهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی، تاسیسات شن و ماسه در روستای عامریه بخش مرکزی فهرج به بهره برداری رسید، برای راه اندازی این تاسیسات ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

فرهاد گوری بخشدار بخش مرکزی فهرج گفت: با بهره برداری از این تاسیسات برای ۵ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۱۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم بوجود آمده است که با راه اندازی این تاسیسات دسترسی مردم منطقه به مصالح ساختمانی آسان شد.

همچنین  در ادامه یک مرغداری صنعتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در روستای یوسف آباد سالار بخش مرکزی فهرج به بهره برداری رسید.

علی فهرجی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: برای راه اندازی این طرح ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج تصریح کرد : با راه اندازی این طرح برای ۵ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

همچنین صبح امروز با حضور امیر باقری زاده فرماندار فهرج، یک باشگاه ورزشی در شهر فهرج به بهره برداری رسید که برای راه اندازی آن ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است .

در ادامه افتتاح طرح ها به مناسبت هفته دولت  فرماندار فهرج، فرهاد گوری بخشدار مرکزی و علی فهرجی مدیرجهادکشاورزی شهرستان فهرج به همراه جمعی از مسئولین طرح آبیاری کم فشار در روستای برج دشتوئیه فهرج به بهره برداری رسید.

علی فهرجی مدیر جهاد کشاورزی فهرج گفت: این طرح در سطح ۶۸ هکتار اجرا شده که برای راه اندازی آن ۴۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که ۳۹۴ میلیون تومان آن بصورت بلاعوض از سوی دولت تامین شده است.

در ادامه طرح ساماندهی ورودی شهر فهرج  به بهره برداری رسید، باقری زاده فرماندار فهرج در این باره گفت: طرح روشنایی ورودی شهر فهرج به طول هزار و ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین در اجرای طرح ساماندهی ورودی شهر فهرج ۲ کیلومتر جدول گذاری اجرا شده است.

اسماعیل فهرجی شهردار فهرج بیان داشت:برای اجرای این طرح ۴۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی شهرداری فهرج هزینه شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار