سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، جان ۶ نفر را گرفت، گفت: مجموع جان باختگان کووید ۱۹ در استان کرمان از ابتدا تاکنون به ۶۹۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و  مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵ امروز گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان، ۲۷۱ نفر است که از این تعداد ۱۹۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و  ۳۲ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند. 

او تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون را ۵ هزار و ۶۸۴ مورد اعلام کرد. 

 شفیعی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعته گذشته، ۷۲ نفردر بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند، بیان کرد: از این تعداد ۵۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶  نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند. 

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: یک نفر از این افراد در  شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده اند. 

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را ۶۹۰ نفر عنوان کرد. 

 انتهای پیام/ م 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار