استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم باید اولویت اصلی مدیران باشد، گفت: اگر بنا به دلایلی مدیری در حوزه‌ای نمی‌تواند مشکلی را حل کند حتما دلایل این موضوع را با مردم در میان بگذارد و در جایی که لازم است حتما عذرخواهی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش دینور از توابع شهرستان صحنه گفت: تمامی دستگاه‌ها ملزم به اجرای مصوبات جلسات شورای اداری شهرستان‌ها و بخش‌ها هستند و مانند دیگر مصوبات باید به عنوان یک اولویت، اجرایی شوند.

او گفت: حاصل سفر پارسال  به بخش دینور، ۲۶ مصوبه بود که ۲۰ مصوبه آن اجرایی شده است و دلایل انجام نشدن بقیه مصوبات را پیگیری می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در این سفر نیز ۱۲ مصوبه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف داشتیم که مدیران دستگاه‌های مختلف روند اجرایی شدن آن‌ها را پیگیری کنند.

او افزود: مردم حق دارند نقد‌های خود را به صورت شفاف نسبت به عملکرد دستگاه‌های مختلف بیان کنند و مدیران هم باید با خوشرویی به مسائل مطرح شده  از سوی مردم گوش فرا دهند و پاسخگوی آن‌ها باشند.

او اضافه کرد:  نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی به شکل جدی دغدغه توسعه این مناطق را دارد و با حساسیت مسائل و مشکلات مردم را پیگیری می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: چهار بانده شدن جاده سنقر به بیستون هم اکنون در دست اجرا است، البته برنامه ریزی کرده ایم که عملیات اجرایی پروژه علاوه بر سنقر، از سمت بیستون نیز وارد مرحله اجرایی شود چرا که حجم تصادفات در این مسیر زیاد است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.