مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پرونده‌های آبی پوشان در فیفا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پیروزی آبی پوشان در دربی پایتخت گفت: خدا را شکر بازی دیشب را بردیم. خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. به کادر فنی، بازیکنان، هواداران، پیشکسوتان و جامعه فوتبال استقلال تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: از ۳ - ۴ ماه گذشته درگیر پرونده‌های زیادی در فیفا شدیم که خوشبختانه توانستیم ۵ پرونده را مختومه کنیم. هفته گذشته ۲۰۰ هزار دلار طلب بویان را پرداخت کردیم و باقی مانده طلب او را امیدوارم تا فردا پرداخت کنیم.

سعادتمند درباره وضعیت پرونده شفر گفت: در سفر اروپا قرار شد دیداری با شفر داشته باشیم، اما به دلیل کرونا او نتوانست از آلمان به ایتالیا سفر کند و مذاکرات به صورت تلفنی انجام شد. متاسفانه شفر به ما تخفیف نداد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد پرونده استراماچونی بیان کرد: رقم پرونده استراماچونی بسیار سنگین است. به دنبال دیدار با این مربی ایتالیایی در قطر بودیم، اما در نهایت مجوز ۵ روزه گرفتیم و ۲ روز کاری جلسات متعددی در ایتالیا داشتیم. اتفاقات خوبی افتاد. در این جلسات قرار شد این پرونده را در فیفا مختومه و یا با تخفیف بتوانیم این بدهی را تسویه کنیم تلاش می‌کنیم تا هفته آینده پرونده شفر را ببندیم.

او درباره اینکه آیا سفر به ایتالیا فقط برای پرداخت طلب استراماچونی بود یا برای بازگشت او به ایران گفت: من دیروز خودم را به اردوی بچه‌ها رساندم و قبل دربی پیش آن‌ها بودم. تاریخ سفر قبل از دربی پیش بینی شده بود. این بحث‌ها فقط حاشیه سازی است و باید بگویم همه در تلاش هستیم تا جام حذفی را فتح کنیم و دوباره خوشحالی را به هواداران تزریق کنیم. هدف اصلی ما در این سفر برای کاهش هزینه‌های مالی در پرونده شفر و استراماچونی بود و برای بازگرداندن مربی مذاکره نکردیم. با همین کادر فنی نایب قهرمان شدیم و به دنبال دریافت جام هستیم و تغییراتی در تیم نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار