پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلایل باخت این تیم در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره باخت پرسپولیس برابر استقلال در دربی پایتخت و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: ترکیب اولیه تیم پرسپولیس خوب نبود و حضور شجاع خلیل زاده در دفاع چپ اشتباه بود.  او در پست غیر تخصصی اش بازی کرد. سرخپوشان در نیمه دوم فوق العاده بازی کردند و در نهایت ۲ گل به ثمر رساندند.  

او ادامه داد: به نظرم ورود اوساگونا به زمین مسابقه اشتباه بود. بازیکن جوانی همانند عبدی بهتر از این مهاجم خارجی بازی می‌کند. همچنین  گل محمدی نباید علیپور و رسن پنالتی زن‌های تیم خود را تعویض می‌کرد. در مجموع بازیکنان زحمت زیادی کشیدند. ما به تفکرات کادر فنی باختیم.  

فنونی زاده درباره عملکرد تیم استقلال گفت: تیم استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت با احتیاط بازی کرد. این تیم ۲ مدافع  میانی خود را نداشت و دانشگر در دفاع وسط بازی کرد و گل دوم تیمش هم به ثمر رساند. استقلالی‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما پرسپولیس بازی را در نیمه دوم در اختیار داشت و علیپور بهترین بازیکن این بازی بود. به هر حال استقلال در ضربات پنالتی بهتر از حریف عمل کرد و برنده دربی شد.  

پیشکسوت پرسپولیس گفت: علیپور تا زمانی که درون زمین مسابقه بود ۳ مدافع استقلال را مشغول کرده بود، اما وقتی که این بازیکن تعویض شد مدافعان حریف آزاد شدند و فشار روی دروازه پرسپولیس آوردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار