توزیع ۳ هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

همزمان با آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل از ابتدای ماه محرم، ۳ هزار و ۱۶۸ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۳ هزار و ۱۶۸ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان خبر داد گفت: مرحله دوم پویش ایران همدل با دستور مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان با مشارکت‌های مردمی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

او با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۷ آشپزخانه با عنوان شهدای کربلا در استان با حضور ۱۲۵ نفر داوطلب فعال شده‌اند افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۷۰ وعده غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و با رعایت فاصله اجتماعی در بین نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: در مرحله دوم پویش ایران همدل مردم نیکوکار استان یک میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و کالا به نیازمندان کمک کرده‌اند.

او با اشاره به روش‌های مشارکت در پویش ایران همدل ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

ملک پور گفت: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار