معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : توجه به توسعه روستا‌ها در دولت و نظام جمهوری اسلامی ویژه بوده و میزان اهمیت به روستا‌ها بی سابقه است .

توجه دولت و نظام به توسعه روستا‌ها ویژه بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه توجه به توسعه روستا‌ها در دولت و نظام جمهوری اسلامی ویژه بوده است؛ گفت : میزان اهمیت به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار بعد از انقلاب و به ویژه در طول ۸ سال اخیر بی سابقه بوده است.

او گفت : در حوزه گازرسانی با توجه به اهمیت ارائه خدمات به روستا‌ها برای هر خانوار، اعتباری بالغ بر ٢۶ میلیون تومان هزینه صرف شده که دست‌آورد آن امروز به وضوح مشاهده می‌شود.

او افزود: این هزینه‌ها در حوزه‌های راه، برق و... نیز حدودا به همین مقدار است و با برآورد سرانه هزینه هر خانوار در یک روستا متوجه خدمات گسترده و ارزشمند دولت و نظام به روستا‌ها نسبت به شهر خواهیم شد.

سالاری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان نظام اعمال کرده اند خدارا شاکریم که دولت همچنان در ارائه خدمات و توسعه پروژه‌ها بدون توقف قدم برمیدارد.

او ادامه داد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که با تمام توان در کنار این عزیزان هستیم و آنچه که در توان دولت و نظام است در خدمت‌رسانی به مردم انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با مثبت ارزیابی کردن سطح ارائه خدمات در روستا‌ها افزود: دهیاران و مردم عزیز روستا‌ها به جهت توسعه منطقه‌ای اهتمام ویژه‌ای را در مشارکت همگانی داشته باشند.

او گفت : تنها با مشارکت میتوان در پیش برد اهداف و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تمامی سطوح و تحقق آن‌ها دست پیدا کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.