صبری پور گفت: ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۱۷ در شادگان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۱۷ در شادگانامید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۱۷ این شهرستان با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره آب و فاضلاب این شهرستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

او افزود: ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان شادگان با ظرفیت ۲۶۶ متر مکعب در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

صبری پور با ابیان اینکه ظرفیت فیزیکی پروژه‌های آب و فاضلاب در شادگان بیش از ۹۰ درصد است و طرح‌های مهمی برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و محیط زیستی در این منطقه در حال اجرا است و مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند، اظهار داشت: در بهمن امسال نیز ۲ ایستگاه شهید منتظری و ایستگاه شماره ۱۶ در منطقه چومه سید علوان این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید تا بهره‌مندی مردم به حداکثر برسد.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه به کلنگ زنی پروژه آسفالت جاده منصوره دهستان حسینی بخش مرکزی و جاده ورودی شهر این شهرستان با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان و جمعی از مسئولان محلی اشاره و بیان کرد: پروژه جاده منصوره دهستان حسینی بخش مرکزی به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و نفت تامین شده است.

او با بیان اینکه پروژه آسفالت جاده ورودی شهر شادگان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است گفت: این پروژه‌ها با همت و پیگیری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان آغاز شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.