فرماندار شادگان در بازدید از ایستگاه پمپاژ کانال انتقال آب کارون به رودخانه جراحی در این شهرستان گفت: آب موردنیاز نخیلات از طریق اسن ایستگاه تامین می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان گفت: امروز بازدیدی از ایستگاه پمپاژ کانال انتقال آب کارون به رودخانه جراحی در این شهرستان انجام شد و بررسی قرار گرفت.

او افزود: باتوجه به شرایط خشکسالی و کمبود شدید آب در روخانه جراحی و به منظور تامین آب نخیلات شادگان این کانال در حال حاضر که انتقال آب کارون را با استفاده از کانال ریزگرد به رودخانه جراحی را انجام می‌دهد که انتظار این است از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

حاجیان هدف از این اقدامات را آبیاری انبوه نخیلات تا آخرین نقطه بخش خنافره شادگان عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه انتقال آب کارون به جراحی به منظور تامین آب کشاورزی شهرستان است، ضمن اینکه با استفاده از ظرفیت این کانال کمک شایانی به بخش کشاورزی می‌شود.

فرماندار شادگان در پایان از پیگیری‌های مستمر حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی بدلیل احیاء پروژه انتقال آب کارون به جراحی و احیاء بخش کشاورزی، دامی، آبزی پروری و... تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.