مربی تیم فوتبال استقلال درباره حواشی دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ایام محروم را همه شیعیان جهان تسلیت می‌گویم. قبل از هر چیز پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم، چون جای آن‌ها واقعا خالی بود.

او افزود: در نیمه اول بازی خیلی خوبی کردیم و تیم برتر میدان بودیم و ۳ موقعیت گل هم داشتیم، اما فقط با یک گل زدیم. در نیمه دوم در شرایطی که تیم ما ۱۰ نفره بود و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفته بود گل تساوی را دریافت کردیم.

او گفت: مالکیت در اختیار ما بود. حیدری با خطای هندی که از اسماعیلی گرفت باعث شد این بازیکن مصدوم شود. خطا اشتباه بود و از همان نقطه که اسماعیلی بیرون رفت حریف به گل رسید. پس از این صحنه هر ۲ تیم محتاط بازی کردند و متاسفانه در دقیقه ۸۹ روی غفلت گل خوردیم.

او ادامه داد: بچه‌ها قدرتمندانه به بازی برگشتند و بازی را به تساوی کشاندیم و فکر می‌کنم کلید ما گل دوم بود. متاسفانه سه هافبک را به دلیل مصدومیت تعویض کردیم و به همین خاطر دست ما روی نیمکت خالی شد. علی رغم تلاشی که کردیم در وقت اضافی به گل نرسیدیم، اما نگران ضربات پنالتی هم نبودیم، چون دروازه بان خوبی مثل حسینی و پنالتی زن‌های خوبی داشتیم که توانستند به ما کمک کنند.

نامجو مطلق بیان کرد: با وجود مقام دومی در لیگ برتر توانستیم به فینال جام حذفی صعود کنیم. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و کادر فنی امسال یک جام به هواداران بدهیم. جای هواداران در ورزشگاه خالی بود.

نامجو مطلق افزود: با سیستمی که انتخاب کردیم به پرسپولیس شوک وارد کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار