کارشناس بازار سرمایه در قزوین گفت: پذیره نویسی دومین صندوق قابل معامله دولتی با اسم پالایشی یکم و با نماد پالایش از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  خطیری کارشناس بازار سرمایه در قزوین گفت: دومین صندوق قابل معامله دولتی با اسم” پالایشی یکم“ و با ” نماد “ پالایش از صبح امروز از طریق درگاه‌های بانکی و یا شعب منتخب بانک ها، پذیره نویسی شد.

به گفته خطیری؛ قیمت هر واحد این صندوق براساس قیمت تمام شده نماد‌های پالایش یکم، با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی افزود: هر واحد این صندوق، ۱۰ هزار تومان است و افراد حقیقی تا سقف ۵ میلیون تومان می‌توانند از این صندوق خریداری کنند البته افرادی که قبلا اقدام به خرید دارایکم کردند در مجموع می‌توانند سهام این صندوق را خریداری کنند به طور مثال افرادی که ۲ میلیون تومان صندوق دارایکم خریداری کرده است، اکنون می‌تواند تا سقف ۳ میلیون تومان از این نماد خریداری کنند.

کارشناس بورس ادامه داد: افراد به مانند صندوق دارایکم می‌توانند با کد ملی اقدام به خرید کنند و نیازی به دریافت کد بورسی نیست، اما افرادی که کد بورسی دارند حدالامکان از کارگزاری‌ها اقدام به خرید کنند.

خطیری گفت: زمان پذیره نویسی در بانک‌ها از ۸ صبح تا پایان وقت اداری است برای خرید هر واحد این صندوق از طریق سامانه معاملاتی افراد، بعد از پایان زمان معاملات، ۲ ساعت زمان برای خرید این صندوق اختصاص خواهد یافت.

زمان پذیره نویسی تا ۱۹ شهریور ماه است و یکماه پس از پایان پذیره نویسی، قابل معامله خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.