روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی پایگاه های فعال اهدای خون در روز‌های ۸ و ۹ شهریور ماه امسال مصادف با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام کرده است.

 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای پایگاه‌های فعال اهدای خون را در روز‌های تاسوعا و عاشورا اعلام کرد.
 
در این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام دهه اول محرم و سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع)، فعالیت ۲ پایگاه اهدای خون در روز‌های ۸ و ۹ شهریور ماه امسال مصادف با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شده است.
 
پایگاه‌های فعال اهدای خون در تاسوعا و عاشورا در مشهد مقدس شامل پایگاه اهدای خون مستقر در مرکز رفاهی دانشگاه واقع در میدان شریعتی "میدان تقی آباد" ابتدای خیابان دانشگاه مقابل خیابان کفایی، پایگاه اهدای خون ثامن واقع در ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست مجاورت حرم مطهر رضوی می‌باشند.
 
زمان پذیرش پایگاه‌های فعال اهدای خون صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ اعلام شده است.
 

بیشتربخوانید

 
در این اطلاعیه همچنین با اشاره به اشتیاق خداپسندانه شهروندان در ایام پیش رو جهت مشارکت در امور خیر، از کلیه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) دعوت شده تا با اقدام به اهدای خون بعنوان یک معروف پسندیده، ضمن برخورداری از اجر معنوی، در نجات جان همنوعان اهتمام ورزند.
 
در این اطلاعیه ضمن تاکید بر کمبود منابع در انتقال خون استان، از اینکه ممکن است ناخواسته پاسخگویی و پذیرش داوطلبان گرامی در پایگاه‌های فعال اهدای خون با وقفه و کاستی همراه باشد، از کلیه مشتاقان عذرخواهی شده و از آنان درخواست شده تا با توجه به نیاز مستمر به فراورده‌های خونی، اهدای خون را منوط به مناسبت‌ها ننمایند.
 
در این اطلاعیه به همراه داشتن کارت ملی برای پذیرش در پایگاه‌های اهدای خون و همچنین همراه داشتن ماسک تاکید شده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.