شورای شهر بوشهر معتقد است که باید مجوز حمایت شهرداری از حضور تیم شاهین در لیگ دسته یک گرفته شود.

شورای شهر بوشهر مدافع حمایت شهرداری از تیم شاهین در لیگ دسته یک استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر اسلامی شهر بوشهر گفت: احیاء تیم شاهین و صعود این تیم  به لیگ‌برتر شور و نشاط بسیار خوبی در جامعه ایجاد کرد و نباید بگذاریم این شور و نشاط از بین رود.

او ادامه داد: پارسال به دلیل نبود مجوز تیم‌داری شهرداری در لیگ برتر با پیگیر‌های دلسوزانه  آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و آقای گراوند استاندار، مجوز یکساله حضور حمایت از شاهین در لیگ برتر از وزارت کشور گرفته شد و شاهد حضور شاهین در لیگ برتر بودیم که شور و نشاط خوبی در جامعه ایجاد، و تب فوتبال در بوشهر داغ شد.

این عضو شورای بوشهر افزود: در حالی که نامه‌هایی که  شهرداری در مورد  تیم‌داری نکردن به آن استناد کرده بود مربوط به سال ۹۳  بود، اما تیم شاهین شهرداری در لیگ دسته دوم و یک کشور حضور داشت و هیچ مشکلی هم ایجاد نشد.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: بودجه تیم شاهین شهرداری در سال ۹۹ دیده شده و زمان تا آغاز فصل نقل و انتقالات و شروع مسابقات بسیار کم است، باید سریع  تصمیم گرفته شود و ضمن مکاتبه با مدیریت ارشد استان نشست فوری با امام جمعه و استاندار برگزار شود تا بتوانیم با پیگیر‌های لازم اگر نیاز به مجوز بود، سریع از وزارت کشور مجوز گرفته شود و تمرینات تیم شاهین شهرداری آغاز شود.

برزگرزاده عنوان کرد: ورزش نقش بسیار مهمی در زنده بودن و پویایی شهر، سلامت و شادی جامعه و تحرک جوانان دارد، زیرا با پرداختن و توجه به ورزش می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و گرایش جوانان به اعتیاد جلوگیری کرد، از این رو با توجه به مطالبه ورزش دوستان بوشهری و اینکه بوشهر، شهر فوتبالی است، درخواست داریم با اخذ مجوز حضور شاهین شهرداری در لیگ دسته یک کشور یک تیم قدرتمند وارد این‌ مسابقات شود.

مکاتبه با استاندار و امام جمعه درباره اخذ مجوز حضور شاهین در لیگ یک

ندا عبدالله زاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: شورا پارسال برای حضور شاهین شهرداری در لیگ برتر با پیگیر‌های آیت الله صفایی بوشهری و استاندار، موفق به اخذ یک مجوز یکساله از وزارت کشور شد که برای حضور این تیم در لیگ دسته یک کشور نیز با توجه ممنوعیت تیم‌داری شهرداری‌ها، نیاز به مجوز از وزارت کشور است.

او ادامه داد: جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه شورا برای بررسی عملکرد مالی سال گذشته و وضعیت امسال تیم با حضور اعضای شورا، مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره تیم برگزار و موارد بررسی شد.

این عضو شورا بیان کرد: با توجه به اینکه اسناد مالی برای بررسی به سازمان بازرسی داده شده است، مقرر شد بعد از پایان  بررسی‌ها، اسناد و گزارش مالی تیم شاهین به شورا نیز فرستاده شود.

این عضو شورای شهر بوشهر گفت:  نظر شورا حمایت از تیم شاهین و شرکت این تیم در لیگ دسته یک فوتبال است، اما با توجه به مجوز یکساله مقرر شد رئیس شورا با امام جمعه و استاندار بوشهر برای رایزنی به منظور دریافت مجوز تیم‌درای شهرداری مکاتبه کند تا مثل سال‌های قبل تیم شاهین شهرداری بتواند با حمایت شهرداری در مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.