اصلانی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور فردا پنج‌شنبه در کردستان برگزار می‌شود.

خالد اصلانی رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفته جاری با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

اصلانی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان که مقرر بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا در شهریور و مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

افزود: این آزمون در رشته معماری (طراحی) فردا پنج شنبه ۶ شهریور ماه و آزمون باقی رشته‌ها نیز مهرماه سال جاری به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

اصلانی بیان کرد: مهندسانی که ۳ سال از اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی آنان گذشته باشد شرایط حضور درآزمون ورود به حرفه مهندسی را دارند.

به گفته رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان آزمون طراحی ملی معماری با حضور ۳۹۱ نفر شامل ۲۲۲ مرد و ۱۶۹ زن در روز پنج شنبه و در محل دانشگاه علمی کاربردی شماره ۱ سنندج واقع در شهرک بهاران برگزار می‌شود.

نتایج آزمون در آذر ماه سال جاری از طریق سایت دفتر مقررات ملی و کنترل سلاختمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.