معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با رد اختصاص واگن‌های متروی تبریز به دیگر شهرها، گفت: سهمیه کامل تعیین شده واگن‌های متروی تبریز به تدریج در اختیار استان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جواد رحمتی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با بخش خبری شبکه سهند در واکنش به موضوع احتمال اختصاص چند واگن از سهمیه تبریز به دیگر شهرهاگفت: این خبر فقط در حد یک موضوع طرح شده و همه ۱۸۰ واگن سهمیه قرار است در طول بهره برداری از خط‌های مختلف مترو تبریز در اختیار استان قرار بگیرد.

او  تاکید کرد: از نظر ما قضیه اختصاص سهمیه مترو تبریز به دیگر شهر‌ها منتفی است، شاید ممکن است در سایر استان‌ها پیگیر این شایعات باشند، اما این کار نه اتفاق افتاده و نه ما اجازه می‌دهیم که اتفاق بیفتد.

او اعلام کرد: سعی می‌کنیم زمان انتظار مسافر در خط ۱ تبریز را از ۱۵ دقیقه به هشت دقیقه کاهش بدهیم و برای هر هشت دقیقه یک سرویس اضافه کنیم تا قسمتی از خط ۲ را به بهره برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از مجموع ۳۱۵ واگن کل کشور، ۱۸۰ سهمیه برای تبریز است که تعدادی از آن‌ها را پیش از این تحویل گرفته ایم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.