عزاداران حسینی نذر خون را در اولویت قرار دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: عزاداران حسینی با توجه به شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا، اهدای خون به بیماران را در اولویت نذورات خود قرار بدهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه کار هیات مذهبی تعطیل بردار نیست، گفت: با شیوع ویروس کرونا هیات‌های مذهبی از ابتدا در بحث ضد ضدعفونی کردن محلات و بعد در کنار کادر درمان در بیمارستان‌ها و برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده پیش‌قدم بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، ماه غلبه خون بر شمشیر، شهدا کربلا خون خود را در راه اسلام فدا کردند و باید این واقعه تاریخی سر لوحه زندگی همه شیعیان باشد با توجه به شرایط امسال و اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد کرونا به مردم توصیه می‌کنیم در ماه‌های محرم و صفر اهدای خون به بیماران را در اولویت نذورات خود قرار دهند.

احمدی بیان کرد: از ابتدای انقلاب هر اتفاقی که برای نظام رخ داده از سیل گرفته تا جنگ، زلزله و اکنون با وقوع بیماری کرونا ملت ما تا آخر ایستاده‌اند، تا دشمنان دین و نظام چشم طمع به این انقلاب نداشته باشند.

او ادامه داد: سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌فرماید: ما ملت امام حسینیم؛ از همه مداحان و سخنرانان و عزادارن سید الشهدا دعوت می‌شود که با حضور در مراکز سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند که این اهدا برای خود فرد مفید است و به درمان بیماران کرونایی کمک می‌کند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.