مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از افتتاح ۱۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

او افزود: این پروژه‌ها از محل منابع اعتباری داخلی شرکت توزیع برق، شرکت توانیر و منابع استانی تامین اعتبار شده اند و ۱۱ هزار خانوار از ایجاد این پروژه‌ها در بخش شهری و روستایی منتفع می‌شوند.

دادگر تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ۵۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۹۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۲ مورد نصب یا تقویت دستگاه پست توزیع هوایی هستند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: به لحاظ موضوعی ۲ پروژه برق رسانی به روستا‌های فاقد برق، ۷۸ پروژه احداث شبکه جهت تامین برق شهر‌ها و روستاها، ۴۷ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق و ۱۴ پروژه روشنایی معابر در این هفته افتتاح می‌شوند.

او با اشاره به افتتاح پروژه احداث شبکه‌های روشنایی تفرجگاه بند دره  به عنوان یکی از پروژه ای شاخص شرکت توزیع برق استان افزود:  پروژه برق رسانی به روستای علی آباد کهکرود در شهرستان سربیشه، روستای گل نی شهرستان درمیان و پروژه احداث شبکه و انتقال برق از پست فوق توزیع درح به مرز ماهیرود از پروژه‌هایی هستند که توسط این شرکت به سرانجام رسیده است.

دادگر گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و ۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه پست توزیع هوایی در سطح استان فعال هستند که به 380 هزار مشترک استان پاسخگویی می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.