رئیس هیات دو و میدانی استان یزد گفت: دختران دو و میدانی کار یزدی با درخشش خود در مسابقات جایزه بزرگ مدال های رنگارنگی را از آن خود کردند.

ایلیایی رئیس هیات دومیدانی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی کشور در ورزشگاه آفتاب تهران در ماده‌های مختلف برگزار شد که دختران یزدی با کسب مدال‌های متعدد در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

او افزود: در ماده پرش با نیزه سمیرا کردعلی، فاطمه خدایی و فاطمه ادبی به ترتیب با رکورد‌های ۳/۳۰، ۳/۱۰ و ۲/۹۰ متر عنوان اول تا سومی این رقابت‌ها رو از آن خود کردند.

ایلیایی در ادامه اظهار داشت: همچنین در ماده پرش ارتفاع نیز، فاطمه محیطی زاده با رکورد ۱/۶۵ متر، مدال نقره را بدست آورد.

او در ادامه به حضور دیگر بانوان دومیدانی کار یزدی در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: مریم کاظمی در ماده پرش سه گام با رکورد ۱۱/۹۸ عنوان چهارمی رو از آن خود کرد و ساناز امیر پور و فرنوش آقایی نیز در دو ۱۰۰ متر به ترتیب جایگاه پنجمی و ششمی را کسب کردند.

مسابقات جایزه بزرگ با حضور ۶۰ شرکت کننده در ماده‌های پرش با نیزه، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، دوی ۱۰۰ متر با مانع، پرش طول، پرتاب چکش، پرش ارتفاع، پرش سه گام و پرتاب دیسک در ورزشگاه آفتاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.