مدیر منطقه ۴ شهرداری اهواز از ضدعفونی کردن محیط مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) در نهضت آباد و توزیع اقلام بهداشتی در این اماکن خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سعید حردانی مدیر منطقه ۴ شهرداری اهواز گفت: با توجه به شرایط کرونا در شرایط فعلی فقط با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می‌توان مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)  را باشکوه برگزار کرد.

او افزود: با تلاش نیرو‌های معاونت فرهنگی منطقه، محیط هیئت‌های عزاداری ضلع الزهرا خیابان ابومسلم و هیئت خدام امام حسین (ع) واقع در خیابان انوشه ضدعفونی و در این هیئت‌ها ماسک و آب معدنی نیز توزیع شد.

حردانی بیان داشت: یکی از عوامل تأمین ایمنی تردد در راه ها، علامت گذاری منطقی و معقول در جاده‌ها است و یکی از مهمترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلو‌های هشدار دهنده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اهواز ادامه داد: ساماندهی تابلو‌های ترافیکی به عنوان یکی از ضرورت‌های عمومی شهر در صدر برنامه‌های شهرداری قرار دارد و رویکرد مدیریت شهری در خصوص نصب تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی زمینه ساز ایمنی و روان سازی حجم ترافیک خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه پس از جانمایی دقیق محل، اقدام به نصب علائم ترافیکی و هشدار دهنده در مسیر شهرک اکباتان کرده است و هدف از نصب این تابلو‌ها را افزایش ایمنی، روان سازی ترافیک و کاهش حوادث است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.