فرماندار همدان از بهره برداری ۴۳۱ واحد مسکونی روستایی و بازسازی ۹ کلاس درس در همدان خبرداد.

بهره برداری ۴۳۱ واحد مسکونی روستایی در همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین افشاری فرماندار همدان با اشاره به اینکه در هفته دولت بهسازی ۴۳۱ واحد مسکونی روستایی افتتاح شد، گفت: بازسازی ۷۱۵ واحد روستایی و ۹ کلاس درس بازسازی شده نیز در سومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه طرح تخریب مدرسه غدیر در محل کوی خضر همدان از سال ۹۸ آغاز شد، افزود: این مدرسه شامل ۹ کلاس و ۵ اتاق خدماتی با زیر بنای ۱۵۲ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس صبح امروز (۴ شهریور) همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

افشاری ادامه داد: امروز دو طرح در روستای امزاجرد همدان شامل بهسازی معابر روستایی و بازسازی و بهسازی مسکن روستایی به بهره برداری رسید.

این مسئول اظهار داشت: طرح بهسازی معابر روستای امزاجرد و همزمان افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان که شامل ۳ طرح با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان است به بهره برداری رسید.

فرماندار همدان با بیان اینکه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی به صورت پایلوت در روستای امزاجرد به بهره برداری رسید، گفت: ۷۱۵ واحد به مبلغ ۱۷۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.