به مناسبت هفته دولت و به منظور پاسخگویی مسئولان دولتی به مردم، در چهارمین روز از هفته دولت، مسئولان حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی در یک برنامه ملاقات عمومی در محل میز خدمت حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تورج همتی مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی ضمن بررسی روند پاسخگویی و خدمت رسانی این اداره کل از طریق میز خدمت، گفت: میز خدمت گام ارزشمندی به منظور تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی است.

او افزود: پس از استقرار میز خدمت، این محل به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان با هدف ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به مراجعان و تسهیل فرایند‌های اداری شناخته شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ضمن اشاره به بند ٢ ماده (١٨) و نیز ماده (١٧) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری ادامه داد: در این جایگاه، تمامی فعالیت‌ها و خدمات مورد نیاز شهروندان و ارباب رجوعان به صورت کامل ارائه می‌شود و سعی بر آن است تا مراجعه آن‌ها به حوزه‌ها و کارشناسان مختلف کاهش یافته و در اسرع وقت، بصورت کامل، راهنمایی لازم مراجعه کنندگان به عمل آید.

همتی همچنین از راه اندازی و ارائۀ برخی خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی و نیز استقرار اداره حفاظت محیط زیست مشهد اشاره و بیان کرد: به منظور کاهش تردد مخاطبان به اداره کل، ضمن فراهم سازی زیر ساخت‌های لازم برای برخی از درخواست‌ها تحت سامانه‌های الکترونیکی که از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل دسترسی است، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد نیز راه اندازی شده است تا پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی را سرعت بخشد.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.