سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر از آغاز سال تحصیلی از ۱۵شهریور در صورت سفید بودن وضعیت این شهرستان خبر داد.

احمدزاده سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:سال تحصیلی گذشته همزمان با زمان عادی سال های قبل به صورت غیر حضوری و با استفاده از شبکه دانش آموزی شاد هرچندکه زیرساخت های آموزشی مناسب نبود  به پایان رسید اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم  به صورت حضوری برخلاف سایرپایه های تحصیلی  برگزارشد.

او افزود: اگروضعیت شهرستان خرمشهر ازنظر ابتلا به ویروس کرونا سفیدباشد ،مدارس از ۱۵شهریور به شکل حضوری بازگشایی خواهند شد و ما تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر درخصوص وضعیت زرد و آغاز سال تحصیلی ادامه داد: شورای هر مدرسه با توجه به فضای فیزیکی  و تعداد دانش آموزان آن مدرسه در وضعیت زرد، درخصوص چگونگی آغاز سال تحصیلی تصمیم گیری خواهند کرد.

احمدزاده درخصوص شهریه مدارس  بیان کرد:مدارس دولتی فقط باید هزینه کتاب و بیمه را از اولیاء دانش آموزان دریافت کنند اما مدارس خاص که درگذشته هزینه ای را درزمان ثبت نام دانش آموزان بابت کلاس های فوق برنامه دریافت می‌کردند،به مدیران مدارس ابلاغ شد که دراین زمینه مبلغی  را دریافت نکنند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد:هدایت دانش آموزان از مدارس غیر دولتی به مدارس دولتی آسیب جدی به سیستم دولتی وارد کرده است زیرا ما با مشکل کمبود فضای آموزشی وتراکم بالای  دانش آموزان مواجه شده ایم.

احمدزاده عنوان کرد:شرایط سختی حاکم است وباید اولیاء دانش آموزان با معلمان همکاری کنند و اگر امکانش باشد بصورت مجازی یا حضوری به یکی از اعضای خانواده های  دانش آموزان روش های تدریس را آموزش خواهیم داد.

او درپایان یادآور شد:با توجه به ماه محرم و نذورات مختلف مردم،پیشنهاد میکنم که نذورات خود را به سوی خرید گوشی هوشمند و کمک به دانش آموزان بی بضاعت برای استفاده از سامانه شاد هدایت کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.